Doctrina Trinității este doctrina de bază a creștinismului catolic, ortodox și protestant.
Ea enunță teza unui singur Dumnezeu ce constă în trei persoane distincte și independente
- Dumnezeu Tatăl, Dumnezeu Fiul și Dumnezeu Spiritul Sfânt - persoane unite în aceeași esență divină.
Tatăl este Dumnezeu, dar nu este aceeași persoană cu Fiul sau cu Spiritul Sfânt.
Fiul este Dumnezeu, dar nu este aceeași cu Tatăl sau cu Spiritul Sfânt.
Spiritul Sfânt este Dumnezeu, dar nu este acceași persoană cu Tatăl sau cu Fiul.
Cuvântul "Dumnezeu" se referă la o triadă de persoane: Tatăl, Fiul și Spiritul Sfânt.
Cele trei persoane divine distincte co-eterne și co-egale sunt triunicul Dumnezeul.
Contradictoriu, Fiul se generează continuu de la Tatăl și se subordonează continuu Acestuia, ceea ce anulează teza de mai sus.
"Este plăcerea noastră ca naţiunile care sunt conduse prin îndurarea şi mijlocirea noastră să adere cu fermitate la religia care a fost predată de Sfântul Petru Romanilor, a cărei tradiţie a fost conservată cu credincioşie şi care este acum mărturisită de pontiful Damasus şi de Petru, episcop de Alexandria, un om de o sfinţenie apostolică. Potrivit ordinii apostolilor şi doctrinei Evangheliei, să credem în absoluta divinitate a Tatălui, Fiului şi Duhului Sfânt:
sub o egală măreţie, şi o pioasă Trinitate.
Împuternicim pe cei ce acceptă această doctrină să-şi asume titlul de Creştini Catolici; şi pentru că-i considerăm pe toţi ceilalţi ca fiind nebuni extravaganţi, îi stigmatizăm cu infamul nume de "eretici" şi declarăm ca locaşurile lor de rugăciune să nu mai murdărească respectabilul nume de biserici. Pe lângă condamnarea dreptăţii divine, trebuie să se aştepte să sufere pedepsele severe pe care autoritatea noastră, călăuzită de înţelepciune cerească, va găsi cu cale să le aplice."
Anul 380 d.Hr.
„Alături de talent, cunoaștere și virtute se aduna acolo la Sinoade și ignoranța, intriga, patimile părtinirii ce erau deja aprinse la toate părțile în dispută de lungile controverse anterioare, și care acum se întâlneau și se așezau pe poziții de luptă ca niște armate ostile gata de luptă deschisă."
History of the Christian Church
„Oponenţii noştri (protestanţii) pretind uneori că nici un crez nu ar trebui privit ca dogmă dacă nu este explicit declarat în Scriptură (ignorând că numai prin autoritatea Bisericii recunoaştem ca adevărate anumite Evanghelii, şi pe altele nu).
Însă bisericile Protestante au acceptat ele însele dogma Trinităţii pentru care nu există o asemenea împuternicire limpede în Evanghelii. ...”
Revista „Viaţa” – publicaţie catolică, 30 octombrie 1950
# Abundă în limbaj panteist și teologie panteistă.
# Promovează agenda agresivă a catolicismului pentru instaurarea Noii Ordini Mondiale, sub conducerea papei.
# Cheamă la o odihna obligatorie, sub pretextul nevoii familiilor pentru un timp împreună.
# Fură termenul „Shabbat” din cultura iudaică (care întotdeauna a desemna ziua de „sâmbătă”) și îl folosește doar cu referire la ziua de duminică, zi de închinare impusă de catolicism pe baza pretinsei sale autorități religioase.
# Se dorește instaurată „o nouă normă”.
# Papa vrea cu orice preț să devină liderul moral al lumii.
# Catolicismul vrea să fie considerat singura entitate din lume care să propună o soluție la pretinsele crize de mediu.
Enciclica FRATELII TUTTI - 3 octombrie 2020
# Abundă în terminologie și teologie panteistă.
# Promovează agenda catolicismului pentru instaurarea unei Noi Ordini Mondiale.
# Promovează umanismul.
# Promovează socialismul marxist.
# Promovează teologia socială / socialistă.
# Promovează "salvarea colectivă" în dauna individului.
# Promovează sincretismul religios.
# Reclamă unirea cu lumea musulmană.
# Individualitatea este înfierată și eliminată.
# Proprietatea privată este privită ca o condamnabilă formă de egoism ce trebuie eradicată.
# Ca în Evul Mediu, proprietarul de drept al tuturor proprietăților este biserica catolică, oamenii fiind având doar dreptul de folosință al acestora.
# Promovează ateismul revoluției franceze.
# Criza actuală este nuanțat valorificată pentru implementarea așa-numitului "new normal" și a "the common good".
S-ar putea să zici că nu te intereseze nunta asta... dar tu o interesezi pe ea! De ce?
Pentru că în curând vei fi invitat la două nunți. Mai devreme sau mai târziu va trebui să alegi la care nuntă mergi, de partea cui ești și cui vrei să îți încredințeși viața.
Nu ai decât o opțiune... Prima nunta este ecumenică și se oficiază de Vatican. Va fi o căsătorie de compromis: cu fast, dar fără binecuvântarea lui Dumnezeu (vezi video).
A doua nuntă este dintre Iisus și Mireasa Lui. Ea vine din suferință, batjocură și chin.
Ea îi simbolizează pe cei care îl vor întâmpina pe Iisus la revenirea Sa. Ea îi reprezintă și pe cei credincioșii din toate timpurile, pe cei 100 000 000+ martiri care au murit pentru adevăr în timpul Reformațiunii, care nu s-au lăsat înșelați de confuzia vinului Babilonului amestecat în toate băuturile răcoritoare ale vremurilor, care mai bine și-ar fi pierdut viața decât să-L dezonoreze pe Mântuitorul lor.
Vii și tu la nuntă?ph
Selectează setări + subtitrare în limba română